Nu ga ik het echt doen..

Zoals wel meer mensen heb ik ook overgewicht..De mensen die mij goed kennen weten dit ook wel. Vanaf vandaag wil ik er toch weer mee aan de gang om de overtollige kilos kwijt te raken. Ik heb het eerder gedaan dus ik weet dat ik het wel kan.

Maar makkelijk vind ik het zeker niet. Ik ben echt een emotie-eter. Zodra er iets misgaat of ik voel me op een andere manier niet lekker dan wil ik eten(Lees snoepen) Het is heel lastig voor mij om daar dan niet aan toe te geven. En ik val heel gauw over zoiets als verjaardagen en de feestdagen. Dan denk ik ach het kan wel maar al gauw zit je weer in het verkeerde patroon. Het is voor mij echt een uitdaging om daar anders mee om te gaan.

Met drie kleine kinderen is het nooit makkelijk om naar de sportschool te gaan. Maar aangezien ik toch ook wat meer in beweging moet komen zal ik wat anders moeten verzinnen. Dus in dit geval gaan we dan maar elke dag een stuk wandelen. Gelukkig vinden de jongens dit op dit moment ook erg gezellig. Als zij weer naar school gaan dan gaan Thomas en ik gewoon gezellig wandelen.

Ik weet zeker dat het deze keer ook met vallen en opstaan gaat maar voor mij is het nu gewoon even klaar. Mijn geestelijke gezondheid stond even voorop de laatste tijd en nu is het tijd voor de rest.

xoxo

Nu ga ik het echt doen..

Plaats een reactie